Solutions for technical support

At skabe exceptionelle kundeoplevelser til IT Support

Når man arbejder indenfor IT support feltet, vil man imødekomme udfordringer, der handler om at kunne finde balancen mellem behovet for arbejde og antallet af personale til ens virksomhed. På samme tid er det uhyrlig vigtigt at kunne beholde den positive kundeoplevelse i alle former for situationer. At optimere virksomhedens personale og at skabe tjenester, som kan imødekomme fremtiden arbejdskrav, er vores kernekompetence. Vores tilgang er altid skræddersyet løsninger, som indeholder forskellige former for strategier. Det afgørende aspekt til løsningen er at optimere omkostningerne, dog uden at glemme den exceptionelle oplevelse for kunden.

Fjernarbejde til at supporte service desk funktionen

Landegrænserne er væk for længst, og I dag kan mange forskellige arbejdsopgaver blive udført via fjernarbejde. Mange arbejdsdygtige mennesker drømmer om, at arbejde i udlandet og tilegne sig internationale erfaringer. En stigende antal af service desk medarbejdere har nu muligheden for dette.

Vi har fire forskellige centrer i udlandet. Disse er centrer befinder sig i Polen, Spanien, og Finland, hvor der er to centrer i det sidstnævnte. I disse centrer er det muligt for os, at tilbyde fjernarbejde for virksomheder. Vi rekrutterer medarbejdere som har forskellige modersmål, med de nødvendige tekniske egenskaber og ekspertise til det pågældende land. Vi hjælper disse medarbejdere med at flytte, arrangerer rejsen for dem og at finde bolig for dem. Vores servicecentre giver dig, kunden, muligheden for at komme i kontakt med, teknisk kundesupport på dit modersmål 24/7. For eksempel, udover support og hjælp til front line desktop og applikation, kan vi også hjælpe med forskellige IT back Office opgaver såsom monitorings-opgaver til at supporte vores kunders service desk funktion.

Platforms baseret, on-demand netværks service for on-site funktioner

Forbedre kvaliteten af vores on-site personale var et af de mange udgangspunkter for Jelpster. Jelpster er en platformsbaseret on-demand service, som bringer IT teknikere og virksomheder sammen i et fællesskab, hvori virksomheder som har konstante og uforudsigelige behov. Som kunde kan du opslå jobopslag i Jelpster, og alle kvalificeret medarbejdere vil straks få en notifikation i deres smartphones. Som IT tekniker, har du muligheden for at arbejde ud fra dit personlige skema, om du vil acceptere et jobopslag når det passer dig bedst.

Vi tager os af fællesskabet for IT teknikere. Fællesskabet for vores kunder vil blive baseret ud fra de individuelle behov som er hos de forskellige kunder.

Bemanding skaber sikkerhed og fleksibilitet

At optimere arbejdsbyrden og bemandingstjenester er et af vores kernekompetencer. Vi arbejder internationalt inden for IT support feltet, som håndtering af service desk og on site arbejde. Forbedring af effektiviteten og kundeoplevelser er hvad vi stræber efter, og vi har skabt nye service modeller, så vi er i stand til at opfylde dette mål.

Medarbejdertilfredshed er nøgleordet for succes

Medarbejdere der er motiveret og som nyder deres arbejde er nøgle faktorer for fremragende IT support service. I Barona tager vi os af medarbejdernes administrative opgaver såsom; aflønning, sundhedspleje og forsikring. Vi stræber efter at udvikle og at tilfredsstille vores medarbejdere, ved at skabe medarbejderprogrammer og at støtte dem i deres næste skridt i deres karriere.

henrik-rantala
Henrik Rantala
Vice President – Barona IT
Erhvervssektorer

IT